.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیمه سلامت ایرانیان امسال باید اجرا شود

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه طرح بیمه سلامت ایرانیان در سال جاری باید از سوی دولت اجرا شود، این طرح را نوعی تمرکز در ارائه خدمات درمانی یکسان به مردم دانست.

به گزارش شمال نیوز"اکبر رنجبرزاده" در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه تمام صندوق‌های خدمات درمانی در صندوقی به نام بیمه سلامت ایرانیان تجمیع می‌شود، افزود: این صندوق زیر نظر شورای عالی بیمه و وزیران بهداشت و رفاه و چند عضو دیگر به صورت متمرکز فعالیت دارد و تاثیر زیادی بر بیمه همگانی در کشور بگذارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس، اظهار کرد: ایجاد یک دفترچه درمانی واحد و کاهش تعدد این دفترچه‌ها و ایجاد مدیریت واحد، بخشی از کارکرد بیمه سلامت ایرانیان است، علاوه بر این پرونده‌های بیماران نیز به صورت الکتریکی ثبت می‌شود و مراکز درمانی نیز خدمات یکسانی را به مردم ارائه می‌کنند.

به گفته رنجبرزاده، طرح بیمه سلامت ایرانیان امسال باید از سوی دولت اجرا شود و در طول سال نخست برنامه پنجم توسعه این تجمیع باید صورت بگیرد.

بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه سازمان بیمه پایه سلامت ایرانیان تشکیل می‌شود، با تشکیل این سازمان حدود 500 قلم خدمات درمانی برای همه ایرانیان اعم از کارمند، کارگر، شاغل و بیکار ارائه می‌شود. در عین حال خدمات تکمیلی و بیمه‌های تکمیلی نیز به مردم ارائه خواهد شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.